Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 19:36:07 MET

On Thu, 4 Mar 2004 17:57:30 +0100, -=MaR=- wrote:

[...]
> No proszę. Typowy przykład braku argumentacji (co za tym idzie, z pewnością
> i wiedzy)... Wtrącił się w wątek, napisał jedno - nie do końca sensowne
> zdanie - i zaprzestał dyskusji.

Dopiero po Twoim "i tak byś nie zrozumiał"...

Dobrze, zatem podyskutujmy...
Podaj swoje argumenty. O różnicy w fotelach lotniczych już czytałem,
więc może dla odmiany coś z sensem...
W czym obraz był lepszy ?

Ostrość ?
Nasycenie barw ?
Kontrast ?
Jasność ?

Wszystkie te rzeczy wpływają na wrażenia subiektywne. I wszystkie te
(oczywiście ostrość w innym sensie) regulowane są software'wo. Ten Twój
kolega zainstalował nowe sterowniki, prawda ? Wystarczyło, że inaczej
ustawiona jest domyślna jasność, profil i głebia kolorów, gamma i już
masz inne wrażenie. I przekonanie, że Hercules dopiero w 9700 dopracował
kartę...

No wypowiedz się, podaj argumenty, w jaki sposón karta może wpłynąć na
jakość obrazu, przy takim paśmie, jakie jest używanw w technologii LCD ?

Bo "widziałem u kolegi" brzmi trochę śmiesznie, wiesz ?

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!