Re: IRDA kupilem badziew :(

Autor: Wojtek W (pawciowy_at_gmx.net)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 19:11:58 MET

Witam !
Miałem podobny problem.
Zrobilem sobie Irde nie pierwszą z resztą.
Na moim Solteku SL-FRN2L nie chciała działać.
Na innych płytach głównych(Soltek,Abit, Epox) bez problemów.
Próbowałem wszystkich ustawień Bios-u i nic lipa
efekty takie jak u Ciebie.
W między czasie kupiłem Irde pod USB działa super.
Pewnego dnia zamieniłem się z kumplem Irdami samoróbkami,
bo moja miała inne końcówki pasujące do płyty głównej kolegi.
Jemu moja zadziałała. Jaki wniosek moja plyta uszkodzona.
Wkurzyłem się i napisałem do Solteka na Tajwanie co grane. O dziwo odpisali
:-)
Gość przysłał mi ustawienia biosu, opis jak to połączyć i informację,
że sprawdzali tę płyte i Irda musi dziać poprawnie.
No dobra jak oni tacy mili to podłącze to jeszcze raz i co ??
 Zadziałało :-)

Teraz się zastanawiam co pomogło ? Magiczna moc z fabryki
czy zamiana końcówek Irda :-) Podejrzewam, że to drugie być
może jest kwestia indywidualnej czułośći odbiornika Irda.

Pozdro
W.W.