Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 17:11:20 MET

Dnia: Thu, 4 Mar 2004 16:47:27 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Andre*
napisał(a):

> jadrowej? po Twoich wypowiedziach moge smialo stwierdzic ze tak.....

To znaczy, których wypowiedziach? Chodzi Ci o "smużenie"? O barwy?
...a możesz mnie powiedzieć na czym opierasz swoją wiedzę? Piszę o
sprawach, które zaobserwowałem na kilkudziesięciu typach monitorów (zarówno
LCD, jak i CRT). W pracy (5-tysięczny zakład) mam dostęp do monitorów, o
których nawet Ci się nie śniło... począwszy od najtańszych po ok. 50 calowe
- specjalnie wykonane na potrzeby zakładu - matryce. Piszę o odczuciach
subiektywnych, zarówno moich jak i ludzi związanych z tematyką sprzętu
komputerowego.
Nie opieram się na testach oraz wypowiedziach ludzi, którzy wiedze swą
czerpią wyłącznie z Komputer Świata.
...a Ty co? U kolegi widziałeś LCD i strasznie Ci się nie podobało? Siedź i
obserwuj już lepiej te linie na 75Hz.

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]