Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 16:53:39 MET

Dnia: Thu, 4 Mar 2004 16:35:26 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Rafał
Bartoszak* napisał(a):

> A na czym ta powalająca różnica polegała ???
> Jak zmierzyłeś te klasy ?

Oj i tak byś pewnie tego nie zrozumiał... w skrócie: Leciałeś kiedyś
samolotem? Wiesz jaka jest różnica między I a II klasą? Podobne odczucia
miałbyś i w tym przypadku.

Nawet nie rozumiesz tekstu... interpretujesz go na Tobie tylko znany
sposób. Jak mam zatem z Tobą dyskutować? Ech... może być ciężko. Logiczne
myślenie jak widać nie służy wszystkim.

Dla osób - nieprzekonanych - chcących zaznajomić się z tematem:
http://www.monitor.pl/?id_kategorii=34&kategoria=2974

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]