Re: ASUS P2B rev 1.10

Autor: Tytan Intelektu (beker_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 16:05:48 MET

Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał(a):

> Jak masz zaktualizowany BIOS to OK, u mnie też BIOS nieporawnie
> pokazywał CPU na tej płycie, ale komp działał stabilnie i bez problemu.
> Więc nie masz się chyba czym przejmować.

z tym że cały cwancyk w tym, że z tym prockiem komp w ogóle nie rozpoznaje, że
ma coś na płycie zamontowane- nawet wiatrak od procka się nie kręci (tzn.
rozkręca się i po chwili zatrzymuje)... tak, jakby tam w ogóle nic nie było
włożone. głucho. nawet nie dokonuje sprawdzenia systemu - dyski nie ruszają,
monitor nic nie pokazuje...
idę do domu i będę dalej walczyć. bo może to wina procka? wsadzę tego drugiego
i zobaczę.