Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: Radek D (radek997_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 15:03:11 MET

Większość OK. ale trzy "ale".
1.Wentylatorek kup lepszy ja zaoszczędziłem i niedługo kupię chyba jeszcze
jeden nowy (tani jest głośny ((chyba się zatarł)) i mało wydajny).
2.Nie bierz LiteOn bo będziesz żałował (wejdź na forum www.cdrinfo.pl i
poczytaj opinie ((jak będziesz miał szczęście to ten LiteOn będzie może i
płytki DVD nagrywał;-))
Zobacz opinie o DVD 4x LG (jedna z lepszych w swojej cenie) lub NEC 2500A
(8x za 540 zł!!)
3.Nie decyduj się na LCD (chyba że 15" za ca. 1800-2000zł) ten NEC jest
jednym z lepszych monitorów w swojej klasie (porównaj rzeczywiste 15" LCD w
porównaniu z rzeczywistymi 18" NEC to około 6cm szerokości i 4,5 wysokości
ekranu więcej). A wierz mi że tylko najdroższe LCD nadają się do grania
(znajomy ma LCD 15 LG za 1400zł i według mnie obraz jest paskudny w
porównaniu do mojego 5 letniej 17" CRT Sony).

PS. Weź Chiefteca z serii BX są lepsze (mają wyjścia portów z przodu w
standardzie).