Re: Karta Grafiki i tv

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 14:50:48 MET

On Thu, 4 Mar 2004 14:30:53 +0100, ranny77 wrote:

> czy mozna podlaczyc karte graficzna i telewizor?. Ale chodzi mi o wejscie
> kabla antenowego. Mam karte gf ti 4280 z wyjsciem tv out. Gdy podlacze do tv
> przez chinch to dziala. Ale ja potrzebuje zeby dzialalo jak podlacze do
> wyjscia antenowego gdyz na innym telewizorze mam tylko wyjscie antenowe.

To musisz mieć modulator. Na pewno masz w magnetowidzie: chinch na
magnetowid, stamtąd anteną do TV.
Jeśli takie rozwiązanie nie wchodzi w grę, to poszukaj w sklepie
elektronicznym (ale takim dla majsterklepek ;)) modulatora sygnału TV

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!