Re: cichy wiatraczek do Bartona 2500

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 12:48:54 MET

Dnia: Thu, 4 Mar 2004 12:04:34 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Paweł F.*
napisał(a):

> dzieki
> kupilem wlasnie taki :)
> ale plyty solteka nie znalazlem a miala byc ... :(

Z czystej ciekawości zadzwoniłem do kolegi by uzyskać dodatkowe info. co do
pracy tegoż coolerka... powiedział, że grając przez całą noc w MOH II max.
temp., którą miał na procku to 44C - obudowa Enlight + jeden wentyl 80mm.
Co dziwne w specyfikacji wentylatora podane jest, iż jego obroty są w
przedziale 1400 - 2800 obr... faktycznie - jak podaje płyta Asus A7N8X
Deluxe - niekiedy (przy "chłodnym" procku) spadają one poniżej granicy
600obr/min.
Potwierdził również, że praca wentyla jest kompletnie bezgłośna, nawet przy
max. obrotach.
W tej cenie myślę, że warto :)

--
Pozdrawiam,