Ustawienie wentylatora na VGA.

Autor: Daniel Lachman (lachman_at_pf.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 11:01:09 MET

Witam!
Posiadam Herculesa 8500LE i właśnie padł mi w niej coolerek. Z uwagi na
fakt, że cooler ten wraz z radiatorem jest zamontowany na stałe,
pomyślałem sobie, iż jako chłodzenie zastosuje 80mm wiatrak...
nie chciałem bawić się w demontaż starego radiatora poprzez wkładanie
karty do zamrażarki - jakoś nie ufam temu rozwiązaniu ;(
W związku z powyższym mam pytanie: Jak winien być zamontowany ten
wentylator?
Ma wiać na radiator, czy też na odwrót, odbierać ciepło i powietrze
"wypychać" na zewnątrz, w kierunku slotów PCI?
W jaki najprostszy sposób go zamontować oraz w jakiej odległości od karty?
Będę wdzięczny za pomoc w tej kwestii :)

Pozdrawiam.