Re: jaka plyta glowna i zasilacz

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 10:42:49 MET

On Thu, 4 Mar 2004 10:33:10 +0100, Andrzej wrote:

> witam
>
> zamierzam troszke zmodernizowac komputer
> dlatego pytam o rade
> jaka polecilibyscie plyte glowna, zeby obslugiwala prcesory od durona 1,2 w
> zwyz do athlona xp ~2,2 albo i wiecej oraz zeby obslugiwala sdram i ddr

Może być kłopot...
Jednyne, co mi przychodzi do głowy, to Shuttle AK32. ECS K7S5A
teoretycznie też, ale szczerze odradzam....
Nie wiem, czy gdzieś jeszcze dostaniesz nową. Wymień od razu SDR na DDR,
i w płytach możesz przebierać, jak w ulęgałkach...

> drugie pytanko dotyczy zasilacza
> czy chieftec 300 wat wystarczy do domowego zestawu czy lepiej dolozyc i
> kupic 360?

Spokojnie wystarczy...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!