Dziwne "zwisy" komputera

Autor: Artur Jarkiewicz (adres_at_nieznany.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 09:51:43 MET

Witam!

Jest sobie komputer, w którym zmieniłem niedawno mobo wraz
z prockiem i pamięcią. Wszystko zostało w starej obudowie
(i stary zasilacz rzecz jasna).

Od tego czasu komputer zalicza raz na tydzień zwis totalny
(zero reakcji na mysz i klawiaturę) - tylko twardy reset.
System to W2K więc raczej przyczyny szukałbym w sprzęcie
zwłaszcza, że w poprzedniej konfiguracji chdził wolniej
ale stabilnie. Jedyna przyczyna jaka przychodzi mi do głowy
to zasilacz - 250W. Jednak komputer jest tylko do zastosowań
czysto biurowych - żadnych gier czy filmów więc i zawartość
kompa nie jest imponująca:

ASrock K7VT4-4X + Duron 1.6 + 256MB DDRAM 333MHz
Barracuda7 80GB 7200obr.
CD LG 8120
Grafika Matrox Mystique na PCI (stara ale jara).

Wszystkie stery wgrane, VIA 4in1 też, SP4 do W2K też.

Zasilacz 250W powinien IMHO uciągnąć taki zestaw, ale jeśli
się mylę to mnie poprawcie. A jeśli ktoś miałby jakieś inne
sugestie dotyczące zwisów to chętnie wysłucham.

Pozdrawiam.
Artur.