wieszajacy sie komp-prosze o pomoc

Autor: maćko.b (mbanaszek04_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 08:46:34 MET

Witam,od jakiegos czasu komputer wiesza mi sie nawet kilka razy dziennie i
nie moge dokladnie ustalic dlaczego.Najpierw myslalem ze spowodowane jest to
przez karte sieciowa gdyz wieszal mi sie glownie podczas przegladania
stronek ale od jakiegos czasu wiesza mi sie przy roznych czynnosciach,jako
przyklad podam ze przy wlaczaniu ACDSee przy podgladzie zdjec wczoraj przy
wlaczaniu grabbita i jak chcialem w Kasperskym ustawic dokladnie co ma
skanowac tez sie zwiesil. Nie musze chyba mowic jakie to jest denerwujace,
komp ma juz okolo 3 latek ale to chyba nie powinno miec wplywu,wydaje mi sie
ze albo jest uszkodzona pamiec lub dysk juz pada,procek to P3-500Mhz dysk
20Gb Seagate pamieci 256,prosze o jakas rade co moze byc
przyczyna,dzieki-pozdrawiam.