procesor dysk czy karta grafiki

Autor: dj_martin (djmartin_at_tenbit.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 08:39:05 MET

Mam starego kompa... i mam zamiar podmieniac kolejne elementy
narazie mam wymieniona plyte glowna.... jakie powinny byc kolejne kroki abym
wymieniajac zyskiwal jak najwiecej na wydajnosci... mysle ze procesor to ma
najwiekszy wplyw../ bede mial 2200+ do tego pamiec 256mb 400mhz/.. a potem
jakie elementy jeszcze wplywaja znaczaco na prace komputera....lepiej jest
dysk nowszy kupic czy moze karte grafiki?

Czy to prawda ze komputer chodzi z taka wydajnoscia jak najgorszy jego
element....

czy moze zmiana dysku i procka nie da nic bo mam stara karte graficzna???
jak to jest?
Marcin