Re: reset nie blaster ;)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 07:46:46 MET

"mist" <mistNO_at_SPAMpoczta.onet.pl> wrote:

> 1: Komp w czasie grania sie resetuje i nie mam pojecia czego to moze
> byc przyczyna. Zasilacz chyba nie jest najgorszy (w koncu nowy) i
> mysle ze taki zestaw powinien uciagnac.

Powinien ale nie znaczy, ze mozna go na 100% wykluczyc. Moze byc
uszkodzony i nie spelniac specyfikacji. IIRC MB monitor mial logowanie
napiec. Zainstaluj program i monitoruj resety.

 Moze to kwestia RAM-u ktory
> ustawilem w BIOSie na CL2

Sprawdziles na wolnijszych ustawieniach? CL2 jest zgodne ze specyfikacja
modulu? Sprawdziels temp procesora?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,