Re: klucz sprzetowy pomocy

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 03:25:18 MET

Użytkownik "molder" napisał:
> Wielka prosba!!!
> Pisze prace mgr z programem ktory wymaga klucza sprzetowego, mam dostep
> do tego klucza ale abrdzo zadko, wiec pytanie nasuwa sie czy mozna to
> jakos ominac czy jest jakis emulator ???
na pewno mozna ominac, wymaga to odpowiedniego nakladu pracy... jezeli
podalbys nazwe tego programu, to mozliwe, ze ktos moglby Ci wskazac
konkretnego cracka...
jezeli taki crack nie powstal, to znaczy, ze program jest albo bardzo malo
popularny, albo projektanci zrobili bardzo dobre zabezpieczenie;)

ps: Arni666: imho to zupelnie nie masz racji i to definitywnie nie jest
NTG...

pozdrawiam
PePe