Re: Naprawiane dyski z California Computers jako nowe [OT]

Autor: Konrad (KonradUV_at_zakopane.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 00:36:31 MET

lazik_s wydusił z siebie w <18460474.20040303034419_at_lazikowiec.pecet.pl>:

> Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!
>
> Pewnego dnia, a było to w środę nocą, Konrad napisałeś na
> pl.comp.pecet coś takiego:

> Ano nie. Jeżeli by łączył, to np kupując na GPW 10% akcji w
> Computerlandzie czy jakimś innym tworze to bym automatycznie złączył
> moją firmę z CL? Raczej to nie przejdzie.

jeżeli topisz środki swojej firmy w innej firmie to możesz mi powiedzieć w
jaki sposób nie łączysz losów swojej firmy tamtą firmą?

Computerland? zły przykład.
Kupiłeś 10% softtronika w 2001r. Ale 10% softtronika to było 100% twojej
firmy.
Ile warta jest dziś twoja firma?
Łączenie kapitału łaczy firmy czy nie?