Re: AMD Athlon XP 2400+ Thorton czy Celeron 2600 MHz northwood

Autor: Kalik (paweltom_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 23:35:34 MET

> Znaczy to po porstu ze masz tego kompa wybitnie zle skonfigurowaengo.
>
> Wspolczuje.
>
> GLide

Konkretnie to chodzi mi np. o zmiane czcionki w Wordzie. Ten z Celeronem, po
zaznaczeniu fragmentu textu i kliknieciu w okno wyboru czcionki zastanawia
sie tak dlugo ze zaczynam zajmowac sie czyms innym bo szkoda czasu (np.
parzeniem kawy). To samo jest kiedy daje dokument na podglad wydruku.
Takie sa niestety fakty.