Re: Mam 85 Hz?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 23:19:20 MET

On Wed, 03 Mar 2004 23:02:25 +0100, ArD wrote:

> Miałem kiedyś monitor który w 800x600 miał max 100hz. Karta ma max
> 160hz. Jak myślisz monitor poszedł na więcej niż 100hz? Nie tylko
> nadajnik musi spełniać wymagania odbiornik też.

I co z tego ? Kolego, mylisz pojęcia.
Tuner wprowadza obraz do pamięci. Tak samo, jakbyś ładował bitmapę z
dysku, czy z netu. Obraz wyświetla już karta graficzna. Twoja karta i
twój monitor mogły odświeżać 85 Hz, prawda ?

Avi może być nagrany 25 klatek na sekundę. Nie zmienia to faktu, że
obraz jest odświeżany 85 Hz. Ten sam obraz jest wówczas wyświetlany
kilka razy...

Jeśli nie rozumiesz, to sorry, nie mogę Ci pomóc...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!