Re: Komp nie dziala, pomocy!!!

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 23:04:57 MET

Proces "Jarek" <jceboWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Wlasnie kupilem plyte glowna: soltek SL-75FRN2-L + Athlon XP 2000+ + GeForce
> MX 400. Zlozylem w calosc (do obudowy od poprzedniego kompa - ATX) i po
> wlaczeniu nie pokawia sie nic na ekranie, wszytskie dyski, wiatraczki dzialaja.

Jestes pewien, ze dyski dzialaja ? Bo wiatraczki to i owszem. Ta plyta ma
4-pinowe gniazdko na wtyczke 12V. Jak nie wlozysz tej wtyczki, to nie
powinna startowac. U mnie sie tak dzieje, zrobilem kiedys na probe. Chociaz
wlasciwie moglem to wyczytac w instrukcji ;-)

> Zauwazylem ze na plycie obok wejscia zasilania (20-pin), jest jeszcze jedno 4-
> pin do ktorego z zasilacza nie ma wtyczki. Czy to jest tego wina ? Jesli tak
> to skad mam wziac ta wtyczke ?

Masz nosa ! To jest to. Najlatwiej zdobyc po prostu zasilacz z tym
dodatkowym przewodem. Te zasilacze maja zwykle oznaczenie "For Pentium IV"
albo podobne.

--
Saiko Kila - My email is ROTten. UnROT13 and cut cutme - GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always