Re: Wymiana klawiatury w laptopie

Autor: Artur Marianski (artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 22:31:17 MET DST

W artykule c4elhi$cii$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Wojciech K ( no spam ) z adresu <cgi_at_no_spam.interia.pl>
napisał(a):
> w wiadomości: 2c43.00000cc0.406ac870_at_newsgate.onet.pl , użyszkodnik
> " Hudok "
> podając adres torbaborba_at_op.pl spłodził(a) co następuje:

> Oblukaj klawiaturę dookoła po krawędziach ;)))
> Dziś wyciagałem dwie i w obu wystarczylo lekko odgiąć a w drugiej
> odciagnąć zatrzaski ( od góry ) ;)))

Dokladnie tak. Najczesciej sa to zatrzaski na gornej lub dolnej krawedzi
klawiatury, ktore nalezy po kolei wciskac i podnosic klawiature.
Czasami jednak trzeba sciagnac np. waski pasek, taki panel nad klawiatura,
wtedy dopiero jest dostep do srub. Problem jest, kiedy nie wiadomo jak
sciagnac panel. Czasami trzeba wcisnac cos ostrego w dziurke na panelu, pod
ktora jest element odbezpieczajacy. No i przygotuj sie na takie
niespodzianki, jak sruba od dolu obudowy, trzymajaca klawiature, albo
klawiatura ktora najpierw trzeba przesunac do gory, zeby zeszla z
"prowadnic" i dopiero pozniej mozna podniesc.
No, chyba wiekszosc patentow masz juz wymienione :)
Ale pewnie i tak to beda tylko zaczepy :))))) Uwazaj zeby ich nie polamac.

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *