goracy duron - co robic?

Autor: ruli (biuro_at_rwd.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 21:58:36 MET DST

witam na grupie (pierwszy raz)
od kilku dni jestem szczesliwym uzytkownikiem nastepujacych klockow:
athlon2500+, asus a7v8x-x + kingmax256ddr i wszystko jest gita, ale....
motherboardmonitor pokazuje mi +/- 47 stopnie (bez ciezkiej pracy) i jak dla
mnie to dosyc sporo. na procku mam boxowy radiator z wentylem 4500rpm + w
obudowie spory wiatraczek tez ok, 4000 rpm. teperatura siegajaca do 50
stopni be ciezkiej orki - to chyba sporo (jesli jestem w bledzie, to prosze
mnie poprawic).

 i teraz pytanie. co zrobic, zeby bylo ciut chlodnie nie kombinujac z
watercoolingem? czy myslice, ze jakis zalman ze sredniej polki radzilby
sobie lepiej z moim duronem niz jego boxowy kolega? a moze ja juz przesadzam
i 47-49 stopni to standard dla niekreconych bartonow???

pozdrawiam goraco (sic!) i czekam na mnostwo odpowiedzi.

rulik