Re: PCCHIPS M726...ma USB czy nie????

Autor: Dariusz (darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 20:23:34 MET DST

Mav <maverick_at_newart.kalisz.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Jest nastepujacy problem... mam taka plytke jak w temacie...
> stary komp u znajomego... przyszlo nam podlaczyc nowa
> drukare... wiec spojrzalem w biosa... usb disabled
> no to ciach przestawilem na enable... start windy 98
> winda znajduje usb prosi o stery itd... juz chce podlaczyc
> drukare pakuje sie pod biurko a tam nie ma portu USB
> mowie sobie jak znam PCCHIPSa to oczywiscie jest na tasmie
> i po prostu nie ma sledzia z tasiemka.
> No to nie czekajac skombinowalem sledzia z USB odkrecam
> [...]
 Do płyt PCChips z tego okresu ( miałem kilka ) były specjalne śledie z USB i
gniazdem myszy PS2 jednocześnie, z tyłu była płytka z jakąś elektroniką. Moja
próba podłączenia gniazd USB na śledziu kupionym osobno ( nie do płyt PCChips
)spełzła na niczym. Sądzę że prędzej dokupisz USB na karcie PCI, może spróbuj
na giełdzie poszukać.
Pzdr
Dariusz