siec: komputer-win98-sdi i komputer-win2000

Autor: oisac (oisac.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 19:43:35 MET DST

Witam wszystkich Grupowiczow!
Mam problem poniewaz chcialbym polaczyc dwa komputery. Na komputerze, ktory
ma udostepniac Internet, drukarke oraz swoje zasoby jest zainstalowany win98
i sdi. Drugi komputer ma system win2000. Fizycznie komputery sa polaczone
tzn. oba mają zainstalowane karty sieciowe oraz laczy je kabel cross-over
jednak nie mam pojecia jak je skonfigurowac. Slyszalem, ze miedzy systemami
win98 i win2000 w takiej konfiguracji jaka ja chce nie da sie tego zrobic
dlatego ktos polecil mi program AnalogX Proxy. Ostrzegl mnie jednak, ze nie
wiele dzieki niemu bede mogl zdzialac. Zainstalowalem go na komputerze z
win98 jednak nie wiem co dalej. Proszę o pomoc jesli nie da sie skonfigurowac
komputerow w ten sposob zebym nie musial korzystac z dodatkowego
oprogramowania to chociaz proszę o pomoc w sprawie konfiguracji AnalogX lub o
polecenie mi innego programu. Czy ja musze zainstalowac AnalogX na komputerze
z win2000? Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
Pozdrawiam