Re: [Długie] Wodne chlodzenie firmy CPC? Smiech na sali.

Autor: alacak (jakawww_at_konto.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 22:17:54 MET

AvE!

-=MaR=- wrote:

> Czyżby konkurencja? Po prostu za dużo przykrych zdarzeń jak na jeden
> zakup? Nie sądzicie?
>
> P.s. Uprzedzając kolegę "Zbynka" wyjaśnię tylko, że z natury jestem
> strasznie podejrzliwy do tego typów postów i nic na to nie poradzę :)

No tez mi tak wyglada, lub nie mowi calej prawdy.

Mi tez puscil ten wskaznik przeplywu (chyba faktycznie jest felerny, trzeba
sie rozejrzec za innym)
i nie startowala chlodnica. Dostalem nowy wskaznik + chlodnice + 20% rabatu
na kolejne zakupy
i przesylke bez czekania na odeslanie moich klamotow.

Pozdrawiam
alacak