Re: Prośba

Autor: Grzesiek (grzechumas_at_op.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 17:17:51 MET DST

Witam
Tu Grzesiek.

Na grupie dysk. odpowiedziales no moj post a propos plyty bx master.

Skoro miales taka plyte to moze orientujesz sie co moze byc z moja. Kupilem
wlasnie dzis taka plytke od goscia na allegro. Niby wszystko ok ale nie chce
mi zaladowac xp. Wszystko pieknie, 4 zielone lampki a nagle gdy pojawia sie
obraz Windows XP i zielony pasek uruchamiania wyskakuje niebieska plansza z
informacja, ze moze byc uszkodzony dysk lub jakies wirusy i inne info
zwiazane z dyskiem. Moze miales taki problem.
Jak uruchamiam ten sam dysk na mojej starej plycie (soltek76ev1) wszystko
jest ok.

Z gory dzieki za info i pozdrawiam