Re: jak wypalić obraz ISO z linuxem?

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 16:48:17 MET DST

w wiadomości: c4crn9$bvb$1_at_julia.coi.pw.edu.pl , użyszkodnik " AdrianSocho
"
 podając adres adriansocho_at_tlen.pl spłodził(a) co następuje:

> Otwierasz Nero i masz tam opcję " Nagraj plik obrazu" i jak wybierzesz
> plik to program nawet się Ciebie nie pyta o żadne dane-nie-dane ani o
> nic innego co najwyżej o prędkość zapisu. Palisz i tyle. Ewentualnie
> możesz sprawdzić co jest na obrazie i czy jest dobry montując go ( w
> Windowsie coś na nim będzie widać, na pierwszej płytce na pewno ) albo
> sprawdzając sumy kontrolne.

Następne pytanie bedzie : co to są sumy kontrolne lub co to jest do "MDcoś
tam !"
Niech wypala i niczego nie sprawdza ;))))

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/