Re: PCCHIPS M726...ma USB czy nie????

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 16:48:33 MET DST

Użytkownik "Mav" <> napisał > Witam

>a tam nie ma portu USB
> mowie sobie jak znam PCCHIPSa to oczywiscie jest na tasmie
> i po prostu nie ma sledzia z tasiemka.
> No to nie czekajac skombinowalem sledzia z USB odkrecam
> kompa noi musze przyznac ze szukalem dobre 15 min i nie znalazlem :(
_________________________

usb jest _niestety nie pasuje do niego wiekszosc wtyczek
kable wiec musza byc osobno
porty USB sa dwa _ ale o ile sie nie myle sa"odwrocone"
tzn jeden ma plus ,minus sygnalu ; plus sygnalu i minus
a drugi odwrotnie -zaczyna sie od minusu( ale na 100 %nie jestem pewien)
gniazdo (piny) opisane sa jako "ATX- form card"
i na nim znajduja sie piny od USB ,PS myszy ;i "infrared port"

jest to 18-pinowe gniazdo
USB sa po stroni na ktorej brakuje jednego pinu
czli 4piny usb [brak pinu] 4 piny usb
niestety dokladnej rozpiski nie mam
ale majac miernik pewnie sobie poradzisz

Blesso