Re: ** Oddam za darmo, moze sie komus przyda **

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 16:45:40 MET DST

w wiadomości: c4ef15$1av$1_at_news.onet.pl , użyszkodnik " Fosgate "
 podając adres fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl spłodził(a) co następuje:

> A tak przy okazji dlaczego Tepsa nie mam skanera antywirusowego na
> serwerach pocztowych ?

NIe tylko skanera ! ;)))
Wyluzuj w końcu to tylko tepsa ;))) a hosting to jest coś co dają do zestawu
;)))
Chyba się nie spodziewasz dostać np orginalnego Cartiera ( zegarek ) za
punkty w BP lub innym systemie nabijania w butelkę. Dostajesz poprostu
gadzet ;)))

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/