Re: hp LaserJet 1010 ludzie, po co ja to kupilem...

Autor: Ryszard Lenartowicz (rylen_at_man.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 16:20:58 MET DST

UberKunda napisał(a) w wiadomości: ...

>jaka stronniczosc, w firmie mamy i Minolty i Kyocery i HP ? rzeczywiscie
>Q2612A wg specyfikacji HP to 2 tys stron.
Przyznaje, po przeczytaniu tego postu zbyt pochopnie posadzilem o
stronniczosc, coz czasami cos sie napisze poleci i....

>nie wiem czy mowisz o cenie netto czy brutto .
Brutto

>Jesli brales drukarke do firmy i drukujesz naprawde tony dokumentow to
>bylo to zly wybor i tyle. Drukarki 10xx to raczej osobiste drukarki
jest to podstawowa drukarka do domowego uzytku . dwoje dzieci w wieku
szkolnym cos tam drukuja a ja tez czase i naleci..Zwykle nie przekraczam
1500-2000 stron rocznie . Ale jakos tak w tym roku wyszlo wiecej.

>Pozatym sprawdza sie zasada ze biednych nie stac na kupowanie tanich
>rzeczy i czasami oplaca sie wydac na starcie te kilaset zlotych wiecej .

Niestety i tak z ledwoscia zebralem na nia pieniadze.
>Pozdrawiam W>
Pozdrawiam rowniez Ryszard