Re: hp LaserJet 1010 ludzie, po co ja to kupilem...

Autor: Ryszard Lenartowicz (rylen_at_man.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 15:21:28 MET DST

>Przył?czam się do pytania. Też jestem ciekaw.
>
>Kuba

1) Nie 2,5 tys stron a 2 tys.stron (tu juz widac stronniczosc wypowiedzi)

2) swego czasu na grupie byly wypowiedzi i wynikalo z nich ze mozna
 sie zmiescic w cenie 12gr/wydruk. Wiec chyba jest to normalne
ze kazdy kto sie z groszem liczy szuka tanszych rozwiazan. Po to
jest miedzy innymi ta grupa by sobie wzajemnie pomagac,
a z twojego postu to chyba nie wynika, przynajmniej ja mam takie odczucie.
Pozdrawiam
Ryszard Lenartowicz Lublin
rylen_at_man.pl