Re: WD1600JD stuka, zacina się - czyżby rychły zgon?

Autor: Robsonik (robsonik_at_no-spam.plusnet.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 21:33:23 MET

Użytkownik "Sebek74" <sebek74_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Jakbys poszukal w archiwum.. tak z rok temu, pisalem o swoim WD800JB, tez
> tak stukal i jakby sie zatrzymywal na chwile. Dysk wymienili mi na nowy
(bo
> tez byly problemy z uruchamianiem czasami) i jednoczesnie zmienilem
> zasilacz, bo bylo poderzenie, ze to stukanie to objaw parkowanej na chwile
> glowicy przy spadku napiecia.

Hmm wlasnie znajomy ma to samo na nowiutkim takim dysku... mowi ze cos mu
wlasnie stuka ... czyli parkuje glowica i sie komp strasznie muli...
ostatnio mu system instalowalem na nowo bo jakies pliki systemowe
polecialy... ale o dziwo jak ja jestem to nic sie nie dzieje :) Musze kompa
wziasc na obserwacje :)