Błąd odczytu (importu) pliku Excel w Open Office !

Autor: Sławek (skdk_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 21:14:14 MET

Pracuję na dwóch komputerach połączonych w sieci między sobą. W jednym jest
Win XP Prof. i Office 2003, w drugim Win NT 4.0 i Open Office 1.1.1 Problem
wystepuje przy otworzeniu pliku zapisanego w Excellu (0k. 500 KB).
Przy otwieraniu go w O.O. komp. sygnalizje, że plik jest zbyt duży i nie
wszystkie wiersze zostaną wgrane (importowane). Zauważyłem ,że jesli
zmniejszyłem (poobcinałem) ten plik do 400 KB - problem nie wystapił.
Zaznaczam, że plik jednak bedzie się tylko powiekszał do ok 1MB.
Czy znacie ten problem, jesli ktoś wie co zrobic by wszystko działało jak
nalezy - wielkie dzieki z góry.
Plik ma proste formuły (sumowanie, iloczyn, parę kolorów). Obecnie ma 1200
wersów aktywnych, w kolumnach do kolumny BA. Pozostałe kolumny i wersy są
nieaktywne.