Re: Monitor - 2 poziome cienkie linie widoczne caly czas (19" Philips 109P40)

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 20:20:55 MET

> Normalne - są to druty podtrzymujące maskę kineskopu "trinitron"

Tak też słyszałem, tylko że:

1. w specyfikacji tego monitorka nigdzie nie pada slowo "Trinitron"
2. serwis twierdzi, ze te linie nie są normalne i chcę nawet
    wysłać (za darmo) człowieka, ktory sam ode mnei odbierze
    monitor i zawiezie do serwwisu, tam sprawdzą.

Nie wiem co robic - mam wciaz stary, wiec mogę sobie na to pozwolic,
ale z drugiej strony - skoro to normalne, to po co sie osmieszac
i narazac monitor na 2 transporty bez sensu?

Dzieki,

latet