Re: nforce2 ultra vs kt600

Autor: Kenny (kenny333_at_tlen.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 19:54:43 MET

hm, serio...? mnie przekonala do kupienia jej...
oczywiscie jeszcze zalezy czy komus potrzebne wyposazenie ktore oferuje...
poza tym jesli chodzi o ten komponent nie uznaje kompromisow

- najbogatszy bios z mozliwoscia zapamietania do 4 ustawien
- FrontX [mic, headphones, IEEE 1394, USB, 4 diody informujace o statusie]
- PC Transpo
- power i reset na plycie

- kable i sloty na mobo UV :)
- fajna naklejka :)