Re: [NTG] Excel 2003

Autor: Coin (coen_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 19:42:07 MET

Użytkownik <krzys_pWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Okno/Zablokuj okienka
> Wcześniej ustaw kursor na okienku od którego ma być zablokowane.
>
> krzysiek

Dzieki za pomoc, ale niestety nie dziala.

Natomiast koledze Wojciechowi Michalczukowi chcialbym napisac takie oto
haiku:
Mianowicie piszac [NTG] w temacie mam swiadomosc, ze nie jest to grupa
docelowa, mam tez swiadomosc, ze znajde tu ludzi, ktorzy mi owa grupe
docelowa wskaza. Skoro meczy Cie bardzo sciaganie offtopicznych wiadomosci
zachowales sie bardzo nierozwaznie, bo zmusiles sie do sciagniecia jeszcze 2
swoich wiadomosci, wiadomosci kolego lazik_s i tej oto mojej odpowiedzi.
A wystarczylo tylko adres grupy docelowej i offtopiczny watek zamknalby sie
w 2 postach.
Ale szkoda cennego czasu zarowno mojego jak i Twojego na tego typu dyskusje.

Pozdrawiam
Coin