Re: Mam 85 Hz?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 18:30:45 MET

On Wed, 3 Mar 2004 18:12:52 +0100, involve wrote:

[...]

> Nie ma takiej alternatywy.

Jakiej alternatywy ? Rozumiesz to słowo ?

> Wybacz ale chyba jesteś idiotą (źle poinformowanym).

No to doinformuj mnie, co ?

> *Mając na myśli idiotą nie chciałem Ciebie obrazić, tylko na sucho
> stwierdzam fakt.

Co do telewizorów 100 Hz: wbudowane tunery TV odbierają sygnał PAL,
umieszczają go w pamięci, skąd jest odtwarzany na takiej samej zasadzie,
jak działa komputerowa karta graficzna. Komputerowe Tunery TV robią
identycznie.

A co do idioty...hmmmm...
Nie można obrażać się, jak dziecko się złości. Ono jest jeszcze małe, i
niewiele rozumie...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!