Re: PROŚBA O POMOC W ZNALEZIENIU DOKUMENTACJI I ELEMENTU DO KUPNA [chyba spam]

Autor: Hobbit (bez.tego.bogusia.k_at_gazeta.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 17:16:44 MET

> Nie mogę znaleźć pewnego elementu i dwóch dokumentacji.
>
> Problem 1: Mam znaleźć coś co według kierownika nazywa się "PCI
> Local Bus Specification Rev. 2.2". Chodzi mi oczywiście o darmowy
> dostęp.

Zobacz tu:
http://search.intel.com/corporate/search.asp?category=ALL&searchcrit=ALL&mh=200&isoCode=en&MimeType=ALL&version=2.0&q1=PCI+Local+Bus+Specification+Rev.+2.2&x=29&y=4

To jeśli chodzi o Local Bus.
Ich przeszukiwarka znalazła na trn temat 200 dokumentów
Sam ocenisz czy się przydadzą.

Tu masz specyfikację z ilustracjami:
http://www.fmal.fujitsu.com/pdf/PCI2.2.pdf

A tu opisy i porównanie zmian między 2.2 a 2.1 (są też ilustracje)
http://www.pc104online.com/pdfs/Cnsrtm.Fall03.pdf

Powodzenia

--
Bogumiła K. - bogusia.k[@]gazeta.pl
Trudno wyjść na swoje, nie wchodząc na cudze.