Re: Monitory MAG

Autor: Macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 15:39:55 MET

bubba wrote:

> Jedne z najgorszych!
> Mialem taki kilka lat temu (17") wytrzymalem z nim 2 tygodnie......
> -poszedl z kad przyszedl.
> Kupilem NEC (Multisync XV17+) - ten wytrzymal 8 lat.

Powiedziałbym: nierówne.

Ja mam MAGa 786FD na Trinitronie od >3lat i sprawuje się pięknie (super
kolory, pasmo, funkcje, zbieżność, brak pompowania itd, jedynie małe
zastrzeżenia co do geometrii).

Wczoraj oglądałem w sklepie model MAG 786F na kineskopie Samsunga -
przyzwoity, ale już nie rewelacyjny. W stosunku do LG 700B (na tych
samych parametrach - z jednej karty graficznej) zbieżność kolorów -
wyraźnie lepsza, geometria - minimalnie lepsza, ostrość - podobna,
kolory - niemal identyczne. W stosunku do taniego LiteOna E1770 -
geometria gorsza (!!!), kolory i ostrość - lepsza. Ale jakoś płaskie
monitory mają często większe kłopoty z geometrią niż nie-płaskie.
Ciekawe, czemu?

Tak czy inaczej - na pewno nie nazywałbym MAGów jednymi z najgorszych.
Zależy od modelu.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com