Re: Komputer dla studentki :).

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 15:18:02 MET

Radosław Popławski wrote:
> Zapomniałem jeszcze dodać, że w firmie mamy 13 kompów na płytach ECS
> (i to w większości jeszcze SDRAM, więc dość dawno po gwarancji).
> Zepsuła się tylko jedna, słynna K7S5A.
>
> I to fakty, a nie twoje żałosne pierniczenie...
Na ok 4300 sprzedanych ECS'ów wady zgłoszono w prawie 750 sztukach w ciągu 3
lat od momentu sprzedaży. Z tego wymieniono ok 450 płyt na nowe. To są dane
jednego z dystrybutorów tego shitu na dolnośląskie... Więc skończ pier.... i
zacznij operować faktami. Twoje 13 ECSów to małe poletko którym notabene nie
ma się co chwalić.

T.
PS A ECS na sdram/ddr można było kupić jeszcze pół roku temu. I to w
NORMALNYCH sklepach.