Re: Dzwięk na płycie, mam dylemacik.

Autor: Zino (parczew_at_procommerce.lodz.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 14:55:57 MET

DL. napisał(a) w wiadomości: <05cd.00000a2b.4045d3a0_at_newsgate.onet.pl>...
>Mam płytę AsRocka K7S8XE na niej jakąś zintegrowana kartę dźwiękową 5.1.
Jakoś
>to gra, ale czy zagra dużo lepiej, jeżeli założę SB 5.1 Live albo Audygi 1.
>Czy warto zainwestować, czy szkoda kasy, bo to samo?
>Z góry dzięki za odpowiedź

Witam. Zakupiłem ostatnio płytkę Epoxa 8RDA3I z kartą muzyczną 6-cio
kanałowa zintegorwaną na płycie i musze powiedzieć że strasznie sie
rozczarowałem kiepską jakością odbioru. Musze powiedzieć że na wczesniejszej
płycie z zamontowaną SB 128 ( czyli żadna rewelacja ) dźwięk był o wiele
lepszy oraz głośniejszy. Coraz bardziej zastanawiam sie nad przełożeniem SB
128 ze starego kompa na moją nową płytę i zastąpieniem integralki.
Pozdrawiam