Re: WD Raptor - WinXP

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.WYTNIJTO.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 13:45:17 MET

> Problem jest taki: od pewnego czasu, przy właczaniu kompa system
> przeprowadza kontrole dysku (CHKDSK), a zdarza się to mniej więcej co
> drugie, trzecie odpalenie. Po takiej kontroli nie wykrywa bad
> sectorów. Oczywiœci system jest zamykany prawidłowo, nie zdarzajš się
> zaniki napięcia (UPS).
> O czym może to œwiadczyć?

O bliżej nierozpoznanych problemach z SATA, które mam ja i wiele innych
osób. Napisz, jaki masz kontroler / płytę główną.

Pozrdawiam
Tygrysek

PS
Warto zabezpieczyć swoje dane...

--
Asus A7N8X Deluxe | AMD Barton 2500+ | 1GB DDR333 Dual Channel  | WD Caviar
80GB WD800JB | Seagate SATA 120GB ST3120026AS | Liteon LTR-52246S | Prolink