XP nie bootuje

Autor: Damian Einherjer (damsob_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 11:31:07 MET

Witam!

Może ktoś spotkał się z podobnym problemem. Chciałem zainstalować Windows XP,
ale nie mogę zabootować płyty (płyta jest traktowana jakby była zwykła). W
BIOSie bootowanie ustawione jest prawidłowo (tylko na CD). Kiedy startuje
system z dyskietki startowej (Win98), mogę normalnie poruszać się po
strukturze płyty (polecenia CD i DIR), ale nie mogę uruchomić setup.exe (nie
dla DOS). Próbowałem z dwóch różnych płyt, ale efekt ten sam. Może to wina CD-
ROMu; używam CD-ROM LG 52x oraz CD-RW LG 8x. Na obu urządzeniach nie działa.
Inne płyty bootowalne ładują się bez problemu.

Pozdrawiam,
Damian vel Einherjer.