Re: WD1600JD stuka, zacina się - czyżby rychły zgon?

Autor: BartekS (bsloboda_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 11:29:39 MET

Użytkownik "Max" <a_at_b.c> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Max" <a_at_b.c> napisał w wiadomości

> Zapomniałem dodać: w końcu następuje wyświetlenie blue screena z
komunikatem
> zrzucania fizycznej pamięci i wtedy pomaga reset ale często nie jest wtedy
> wykrywany
> HDD...

Miałem to samo na kompie przy którym właśnie siedze na jakimś Samsungu 40
GB. Na początku myślałem, że komp się sypie, ale o dziwo pomogło dopchnięcie
tasiem HDD. Nie mówie że masz to samo ale objawy b podobe - dysk stukał, w
pewnym momencie się zwieszał i wyrzucał blue screena, a po restarcie bios go
nie widział. Zobacz kable podopychj może będzie OK. A jak nie to dysk do
wymiany najprawdopodobniej.

Pozdrawiam Bartek