ASUS P2B rev 1.10

Autor: Tytan Intelektu (beker.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 10:18:00 MET

Wiem, że temat był już wałkowany, ale jakoś znalazłem informacje, które się
wzajemnie wykluczają, albo ich nie zrozumiałem.
Sprawa wygląda tak:
mam ASUSa P2B rev 1.10. w tej chwili śmiga tam Celeron 300 przekręcony na 450.
Chcę wsadzić w tą płytę procka Celerona 600 i go podkręcić ile się da. Ale ten
Celeron potrzebuje napięcie 1,6 V, a na płycie nie widzę żadnej zworki, która
by to regulowała. Przelotkę mam bez regulacji napięcia procka, więc chyba mam
problem. No, chyba, że się mylę, bo w którejś wiadomości na grupie wyczytałem
że ta płyta dostosowuje sama napięcie do procka. Mam prośbę o wyjaśnienie, jak
to jest. jak krowie na granicy najlepiej, bo laik ze mnie totalny ;)
i jeszcze jedna sprawa: AGP. czy da się je zmusić, żeby pracowało x4, albo
nawet x8? znając życie, to nie, ale zapytać nie zaszkodzi.
Więc moje pytanie brzmi tak:
Mam ASUS P2B rev 1.10 - bios sobie mogę upgradować w każdej chwili, potrzebne
mi tylko inf do jakiego biosa najlepiej.
Mam Celerona 600 1,6V - i boję się go wsadzić w tą płytę, żeby czegoś nie
spalić. przelotówka nie ma regulacji napięcia. Co mi poradzicie?