Re: Kompatybilność SB 64 AWE

Autor: szpon (szpon_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 08:49:17 MET

Użytkownik Ali Gator napisał:
> Hello!
>
> Zainstalowałem sobie kartę video na Conexancie i podłączyłem magnetowid.
> Obraz jest, dźwięk też, niestety film zrzucany na dysk jest "niemy", słychać
> jedynie cichy szum. W specyfikacji producent pisze, że karta video wymaga
> karty muzycznej kompatybilnej z AC 97. Czy SB 64 AWE ISA spełnia te
> wymagania?

Nie. Ale ja bym szukał przyczyny np. w mikserze: jako źródło nagrywania
musi być ustawione wejście liniowe (lub inne, do którego podłączyłeś
dźwięk z tunera). Skontroluj też ustawienia oprogramowania
nagrywającego. Może ustawiłeś kodekom dźwięku, nieobsługiwane ustawienia
kompresji czy coś.

--
Piotr "Szpon" Slawinski [szpon(at)nospam.gazeta.pl]
http://www.PiotrSlawinski.iig.pl/