Re: Przepraszam czy ktos tu jest jasnowidzem? :-) (dot. sprzetu)

Autor: Beblok (beblok_at_space.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 01:24:14 MET

Dnia Wed, 03 Mar 2004 01:04:58 +0100
ArD <ard_nospam__at_piwki.pl> wyslal(a) posta o takiej tresci:

>Ale walnąłeś opowiadanie. Mi po ostanim padnięciu zasilacza poszedł
>dysk, cdrom, cdrw, 1 kość pamięci, płyty i grafiki jeszcze nie sprawdzałem.
Swego czasu kiedy zasilacz poszedl z dymem pociagnal za soba muzyke i
chyba grafike. Mialem jednak tyle szczescia ze komp byl jeszcze na
gwarancji :-)

>Może coś jeszcze Ci się przypaliło, np płyta?
No tego wlasnie nie wiem :-) Komputer wlasciwie dziala "bez zarzutu"
(poza tymi zjawiskami ktore opisywalem wczesniej)

Pozdrawiam!