Re: [NTG] Excel 2003

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 00:06:23 MET

Niejaki slavs twierdzi jakoby:

> Czlowieku wrzuc na luz! Wcale a wcale nie jestes dowciapny.

Jej, jej...

> Chce ci sie pisac te pierdoly?

Ale żem się napisał, nosz kurde, 15 linijek :) A wygląda to ładniej niż
suche "NTG".
A zwracać uwagę 'Entegowiarzom" warto. Po to jest ściśle określona w
FAQu tematyka grupy, aby autorzy postów tej tematyki sie trzymali. Bo
wiesz, nie wiem jak Ty, ale ja wcale nie mam za dużo czasu. I
subskrybuję p.c.pecet po to, aby poczytać posty o _sprzęcie_. Jak bym,
chciał czytać cokolwiek o software, zasubskrybowałbym inną grupę. A tak
nie chce mi się tracić czasu na mozolne wywalanie śmieci i odławianie
pierdół.

Druga sprawa, to to, że jak ktoś se w temacie walnie [NTG} to mu się
wydaję, że wszystko jest cacy, a on swobodnie może pisać o hodowli
chomika dżungarskiego. Trzeba by zacząć uświadamiać ludzi, że dodanie
[NTG] do tematu nie uprawnia ich do zadawania offtopicznych pytań. To
tak jakbyś szedł ulicą, i nagle ktoś by do ciebie podszedł, powiedział
"Zabieram Ci komórkę" i zabrał komórkę. Fajnie, co nie?