Re: Naprawiane dyski z California Computers jako nowe - przestrzegam

Autor: Grzegorz Podsiadło (empeg_at_adres.w.stopce)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 23:11:42 MET

Konrad wrote in news:c22vus$5vo$1_at_nemesis.news.tpi.pl:

> action kupił kilkadziesiat procent udziałów w ub roku.

No i ? Gdzie tu połączenie ?

> ile razy?
> Co pomyliło? O czym ty mówisz?
> Za fakturą idzie wz do magazynu i gwarancja powstaje w magazynie.
> 3 razy przysłali dyski naprawiane. Trzy razy. Nie raz. I wyraźnie
> im zaznaczylismy, ze kupujemy u nich NOWE dyski.
> Od ilu lat robisz tam zakupy /CC/ skoro takie zadajesz pytania???

Nie wierzę po prostu w złą wolę i chęć wciskania ludziom naprawianych
dysków jako nowe. A jako że jak sam piszesz sytuacja powtarzała się 3
razy, to najłatwiej założyć że ludzie z magazynu mają gdzieś napisane
że kupiłeś takie i takie dyski, i te pakują. Wiadomo kto pracuje w
magazynach, i jaki jest obieg informacji - więc taki początkowy błąd
może się po prostu powielać.

--
empeg	// e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l
{221EDF26-02DA-4F2B-9342-92FDCF7EA0D1}