Re: wymiana dźwiękówki - warto ?

Autor: Aconitum (aconitum_at_fuckspam.interia.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 21:47:23 MET

Użytkownik "Gregork" <gregork_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> sprawa

[ciach]

> No właśnie - jak to jest z tymi driver'ami od Augidy 2 w przypadku
SBLive!?
> Czy to faktycznie lepiej działa (lepszy dźwięk, mniej zwisów lub kłopotów
> ustawieniami)?

Witam

Dla mnie różnica jest ogromna! Dużo lepsza jakość dźwięku, zarówno
odtwarzanego jak i samplowanego. Jeśli chodzi o ustawienia, to korzystam
tylko z regulacji głośności i czułości wejścia liniowego i nie mam z tym
żadnych problemów:) Moja konfiguracja jest bardzo stabilna zarówno na
driverach z Live! i z Audigy - właściwie, to nie pamiętam kiedy ostatnio
miałem zwiechę systemu.

Pozdrawiam
Aconitum