Kochane XP, instalacja a raczej jej poczatki

Autor: Yzedef (zxr_at_o2.pl_WYTNIJ_TO)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 21:22:52 MET

Witam.. mam taki o to problem.. za chorobe nie daje sie zainstalowac
systemu.. w temacie mowa o XP ale i 2000 tez nie idzie... problem wystepuje
juz na samym poczatku.. przy kopiowaniu plikow do instalacji.. wyskakuja
bledy odczytu.. raz cudem nawet ta procedura jakos przeszla.. ale oczywiscie
przy instalcji.. pod sam jej koniec piekny zwis byl.. probowalem dziesiatki
razy.. cjagle to samo, moze po koleji.. plyta to MSI-6570 do tego LG DVD i
LG nagrywarka, z zadnego urzadzenie nie dalo rady.. mieszanie kablami..w te
i wefte.. chyba z 5 roznych tasm wyprobowalem, zwykle i deemowe.. jako
master sam dysk.. potem na tym samym kanale dvd jako slave.. mowjac szczerze
kur.. wszystkie juz mozliwe kabinacje z tasmami i podlaczeniami kabli byly..
co ciekawe w NTT chlopaki dali tasme dlugosci calkowitej blisko 50cm!! dalem
krotsza.. ale nic sie nie zmienilo.. pyty tez z systemem sa bez zarzutu..
(2000 instalowane bylo z orginala), grafika to jakis gf4-440 64mb ramu, nie
wiem.. podejrzewam ze to moze byc walnieta pamiec.. (pojedyncza kosc DDR
2700 firmy S.. cos.. taki ala znaczek supermana ;-)), dobrze kabinuje z ta
pamiecja?? na nieszczescie nie mam innego ddr-a pod reka.. wiec zanim cos
zalatwie to chcialbym miec jaka taka pewnosc..
aha jeszcze jedno.. zlozylem juz dziesiatki kompow.. wiec wiem co i jak...
procek to athlon bodajze 2000.
Pzdr
Michal